Måndagens träning * 3

Gårdagens träning gick bra. Jag, AC, Karin och Elof körde de (Läs ironiskt) underbara 4min intervallerna samt hoppkoordinationen innan kvällens handbollspass. Kämpiga 4min intervaller. Men när man är flera som springer blir det på något underligt sätt betydligt lättare iallafall. Sista intervallen körde vi på löparbanan, occh jag är ändå glad att vi inte sprang alla intervaller där. Fy bubblan vad tungt det var. Korta intervaller är het ok, men inte 4min.
Handbollspasset var i vanlig ordning mycket kamp och spring. Något jag verkligen ser som positivt är att vi spelar så otroligt mycket på träningarna. Vi spelar 4 mot 4, 5 mot 5 eller 6 mot 6. Jag tror det är mycket av den träningen vi behöver. Vi behöver träna på att ta bra beslut trots att vi är otroligt trött. Sedan varvas träningen hela tiden med skottövningar där Lollo och Bodil får jobba hårt med feedback från mv-tränaren Martin. Riktigt bra!

Igår när jag kom hem från träningen åt jag och Mats gårdagens middag, nämligen hamburgare. Så gott!!! Att rekommendera när man ska göra egna hamburgare - köp gott hamburgerbröd. Det gör verkligen så stor skillnad. Numera kan man köpa hamburgerrestaurangen MAX´s bröd i ICA. Supergott!

Klockan 22 slocknade jag som en jag-vet-inte-vad.

Imorse kände jag mig ändå relativt pigg. Ska inte klaga. Idag jobbar jag 7-11 på Klingsta sedan jobbar jag vidare på ett annat boende från 11-15.30. Life is here. Går in som vikarie alltså. Nya boende, ny personal. :) Bara att gilla läget.

Ikväll fortsätter hård träning med löpning, gym och 90 min handboll.
Min kropp lever - jag lovar - jag känner det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0