Shopping och kräftskiva

Lördagen var verkligen tipp topp. Började morgonen med att gå på promenad med Ebba och AC. AC ringde och frågade om jag ville följa med på promenad och jag bangade inte att få ännu ett tillfälle att pussa på Ebba :)

Vid 10-tiden befann sig jag, mamma och AC i Lidingö Centrum för att shoppa lite. Centrumet är inte stort men de har H&M och Butik Grön och det räcker för att jag ska gå lös ;)
Köpte en skinnväska på Butik Grön, en väska med axelrem. Den kostade lite men jag försvarar mig med att jag inte äger en sådan väska :p

Annars blev det två härliga tröjor från H&M:


Ser grå ut men går mer åt brunt..


Älskar denna typ av tröjor och har kanske alldeles för många :p

Klockan 18 var det iallafall kräftskiva i Västerhaninge hemma hos Tess och Mattias. Massa nya människor som jag aldrig träffat. Var väl runt 22 personer. Det var iallafall väldigt bra arrangerat med lekar och sånger.

Det var ölhävartävling - drick en öl, snurra 10 varv runt en kon och spring en sträcka. Herregud! Haha! Den synen skulle man filma. FOlk sprang och krockade med varandra. Helgalet men roligt att se från sidan.

Potatisjakten - man har toapappersrullar som "glasögon" och ska leta potatis på en viss yta. Haha! Det första jag gjorde var att krocka med Mats. Galen syn kan tänkas!

Det var iallafall en väldigt trevlig kräftskiva.
Tack Tess och Mattias!!!

Var hemma runt 1 och sov till 9 i morse. 8 timmars sömn. Perfekt.
Nu laddar vi inför Innebandy klockan 12.00. Tyvärr har endel dragit sig ur pga fest igår. Illa. Endel kan visst inte kontrollera sitt drickande :/ Vet man att man ska upp och träna klockan 12.00 borde man kunna kontrollera sig, eller så prioriterar man festandet helt enkelt.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0