Regnigt Högdalen

Dagens discgolfrunda blev en regnig historia. Det var ritkigt ruggigt. Vädret var ganska osäkert redan på förmiddagen men vi bestämde oss ändå för att åka dit och iallafall spela några hål. Vi började att spela hål 1-2, men på hål 3 drog regnet igång så pass mycket att vi inte stod ut längre. Dock lugnade det ner sig och vi spelade ytterligare två hål. Men det är stor skillnad på att spela när det är bra väderförhållanden.


Det var duggregn redan på promenaden dit. Men vi gav oss inte. Vi skulle bara spela..


Blött och vått. Blä.


Jag och Mats. Taggade som bara den :)




Jag har precis kastat iväg en disc...


AC var lika glad, trots regn och rusk :)


Arto, AC, jag och Mats på gruppbild. Mattias ej med på bild.

Det var en grym dag trots att regnet öste ner. Det spelar liksom ingen roll när man har bra människor runt omkring sig. När vi kom hem ställde jag mig i duschen och duschade riktigt varmt. Sedan gick ja´g och Mats ner till affären och inhandlade grejer för att göra egen pizza. Mums.

Kvällen har annars spenderats i soffan med filmen "The informant!". Sådär film, en 2:a. Seg och lite halvtråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0