Jag lever

Mitt i veckan. Lillördag. Ny jobbdag. Nya träningspass.

Ikväll är det träning igen. Men eftersom jag kört dubbla fyspass både måndag och tisdag (innan handbollen), är det bara handboll som gäller. Tidigt träning dessutom. Vilken lyx :) Kommer väl komma hem strax innan 20 vilket känns som en dröm *ahha* Ikväll ska nämligen jag och Mats försöka se klart på filmen "Moby dick". Vi har sakta men säkert börjat se klart den drygt 2h långa filmen. 15 min här, 15 min där. Men ikväll blir det nog sista gången. En film som har en tendens att vara ganska seg. Efter drygt 1h är det första gången man ser Moby dick". Suck. Får se vad slutet har att bjuda på :)

Igår på träningen blev det blod, svett och tårar :O
2 näsor tömdes på blod och 1 öga blev halv demolerat. Gah!
Det ska smälla säger man ju, och det positiva med allt detta är väl att det inte sker med flit. Det är helt enkelt sådant som händer i en kontaktsport som handboll och i ett lag där alla vill vinna!
Hoppas näsor och ögon mår bättre, Emma, Henry och Johanna!

Ikväll blir det nog inte mindre smällar.

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0