Projekt Herbalife

Som jag skrivit tidigare (läs här) så har jag börjat dricka proteinshake från Herbalife samt ta deras multivitamin + örttabletter. Jag tog smaken choklad. Under samtalet med försäljarna, eller coacherna som det så fint heter, fick vi veta att dessa proteinpulver smakade riktigt gott. Vet inte om jag kan hålla med till 100%, även om det smakar  helt ok. Jag har testat att blanda pulvret med vatten (apäckligt), yoghurt (helt ok) och juice (helt ok). Jag har valt att ta shaken både som frukost klockan 5 eller direkt efter träning.

Någon dag framöver ska jag bli bättre på att göra en god shake. Man kan blanda proteinpulvret med youghurt, juice och någon god frukt tex. banan. Tänk er själva! Choklad + banan. Mums.

Under samtalet med försäljarna påpekade en av försäljarna att "Man känner sig mycket piggare och vaknar innan klockan ringer. Många säger att det bara beror på att det är ljusare ute, men så är det inte". Två mornar i rad har jag nu vaknat innan klockan har ringt. Det irriterar mig eftersom jag inte vill tro att det är så bra. Haha.

Skulle vara kul att veta om någon av er testat Herbalife eller annat peoteinpulver :)


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

haha coolt skulle aldrig funka på mig

2010-04-14 @ 10:36:39
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

alltså att vakna innan klockan =)

2010-04-14 @ 11:37:40
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Neha

Lät mysifgt:D

2010-04-14 @ 14:03:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Maria

Innehåller din proteindrink några kolhydrater eller är det bananen som får stå för det intaget?:P hur sa de på platsen?:P jag tänkte att man behöver väl få i sig kolhydrater efter tunga pass. :P jag köpte whey 80 och gainer pro från gymgrossisten. why 80 är protein och gainer pro är mest kolhydrater. Så jag blandar typ dessa två och tar efter träning. Sen kan man ta whey 80 ibland som mellanmål om man vill:) typ innan träningen. :P Kommer säkert dricka de till frukost oxå, iaf whey 80 :) så man får i sig proteinerna liksom:P

2010-05-06 @ 21:42:52
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0