Onsdag

Idag är det mitten av veckan. Det är arbete som gäller och vid 14-tiden iväg till sjukgymnasten på Lidingö. Jag hoppas få lite mer avancerade övningar :) Numera märker jag inte av låret alls (i vardagen). Jag har inte ont, jag kan böja maximalt och gå obehindrat i trappor. *glad Emma* Men dessvärre har jag inte full stabilitet i knät än och det är det jag måste träna upp.

Kul att ni var några som diggade bilderna jag la in igår. Hade med kameran hela helgen, vilket resulterade i endel bilder under framförallt frisbeegolfen. :) Två kommentarer tycker jag dock var lite klent ;) När jag kikar in på någons blogg lämnar jag ofta en kommentar. Det är så mycket trevligare att logga in och få lite kred. SÅ SHOOT :D

Fick en avi i brevlådan igår som jag är mycket nyfiken över. Är det Esisabeth Arden läppbalmen eller kanske byzzadorkampanjen (tandkräm Sensodyne) som har kommit. Ikväll blir det uppdatering här :)

Ha en bra dag.
(Idag ska jag försöka få ut så många russin som möjligt - de ska få njuta av solen genom en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0