Härlig dag

Idag har det varit en riktigt trevlig dag. Bara att börja dagen med sovmorgon gör att man känner sig på bra humör :) På förmiddagen tog jag och Mats en lång promenad till Floris. Vi promenerade i 60 min, och med tanke på det härliga vädret var det riktigt skönt :) På Floris hjälpte vi till med lite trädgårdsarbete innan det blev fika i solen. Sitter man i solen med lä är det riktigt skönt :) Fick nog lite färg i ansiktet också!

Nu är det grillning som väntar här. Det grillas revbensspjöll. Doften av grill gör ju bar att man flyttas framåt till sommaren! Härligt. Längtar tills värmen slår till lite bättre. Aprilvädret är inget att lita på ;)

Imorgon är dagen lite mer planerad. Bland annat ev. frisbeegolf, födelsedagskalas och innebandy för Mats. Dessutom ska jag till Bosön på eftermiddagen för att köra mitt rehabpass. Har träningsledigt fredag, lördag vilket behövs. Har kört på 11 dagar i sträck nu.

Nu måste jag avsluta. Lite kommentarer vore inte fel :)

Kommentarer
Postat av: AC

En kommentar kommer flygande.....till syster yster

2010-04-25 @ 00:42:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0