Frisbeegolf och innebandy

Idag har jag tillbringat tiden på bästa sätt. Förmiddagen tillbringades till att boka en resa till i maj. Nu är det klart! Den 10 maj åker vi iväg till Kroatien i en vecka och det ska bli helt underbart. Att få komma bort och njuta!!!
13.00 var vi på Rudans frilufsområde för att spela frisbeegolf. Vi hade verkligen de bästa förutsättningarna. Alla hade gummistövlar, det var vackert väder och alla var glada :) Vi hann spela 5 hål, vilket tog dryga timmen. Frisbeegolf är verkligen en bra sport om man vill ha promenad och sport i ett. Prova det. Jag blev fast direkt.


En glad Mats. Själv är jag ganska passiv vid fotottillfället:)


AC´s frisbee.


Mats!

Direkt efter frisbeen åkte jag med till Mats och såg han spela innebandy. Två matcher - två vinster. Härligt.

Nu är vi hemma hos Ac och har ätit hamburgare. Hur gott som helst. Nu rullar en film på TV och jag ska genast bege mig och fortsätta titta.  


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

S skoj med freesbegolf! Och kroatien är ju ettunderbart land :-)

2010-04-12 @ 13:36:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0