Bosön + mys

Träningen på Bosön gick jättebra. Det tradiga är egentligen att ta sig till och från. Tack vare världens bästa pappa hann jag börja träna innan klockan slog 16.30, för han skjutsa dig mig :) Träningen tog dryga timmen, och jag kan meddela att backen från Bosön inte är särskilt rolig när man tränat båda låret till max :) Men jag ska inte klaga. Det är underbart att få ta ut sig och bli riktigt trött i musklerna.

Middag har spenderats hos päronen ♥ Det har varit en riktig degkväll, vilket behövs efter en vecka med jobb och träning. När helgen dessutom är fullsmockad behöver man ladda upp med fredagsmys. Imorgon ska  nämligen ytterligare en sak planeras in. Nämligen födelsedagsfika i Västerhaninge kl 14. Klockan 16 ska jag vara i Nacka. Det ska nog gå. Allt går - utom nyfödda och tennsoldater.


Gonzo och jag.

Kvällen är ung och imorgon blir det sovmorgon.

Ska bli riktigt kul med den här helgen.

Lördagen:
Träning på Lidingövallen
14.00 födelsedagsfika i Västerhaninge
16.00 Se handboll hos Lollo i Nacka
18.00 Lagfest i Skurustugan

Fullt ös medvetslös!!!!!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

äntligen lördag bästa dagen på veckan, håller du inte med. Man får äta godis helt lagligt haha. Önskar dig en toppen dag!

2010-04-17 @ 09:57:25
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0