Boka resa

Idag är det äntligen dags att boka en resa till i början av maj :) Destination är ej bestämt till 100%, men vi har pratat om Turkiet. Men vi får se vad som finns. Eftersom Mats har innebandymatcher söndagen den 10:e blir det en resa efteråt. Det ska hur som helst bli grymt skönt att få en vecka utan hårt träning och med en massa sol. Inte ofta det finns tid för det, men nu har vi två helt träningsfria veckor i maj. Har dock redan förstått att det inte kommer bli helt träningsfritt. Jag har min rehab att sköta och finns det annan träning så är det bara skönt :)


Jag rehabar. Här får baksidan jobba.

Nä, dags att börja kika på resor :)

Jipiiiii!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 39

Skönt att komma ut och resa. Hade jag oxå velat :)

2010-04-11 @ 19:22:33
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0