Back to work

Godmorgon.
Så var man tillbaka på jobbet igen. Känns bra. Var lite tungt när klockan ringde i morse, men hade inte något annat alternativ än att gå upp. Har ju fått sova ut och ta det lugnt hela påsken. Nu hoppas jag verkligen att allt fungerar bra med mitt lår. Gah.


Ikväll och imorgon är det fystester med handbollen, sedan egenträning resten av veckan.

Om jag ska summera påsken tycker jag att den har varit riktigt lyckad. Det har varit påskmat hos mina och Mats päron, biobesök (Änglavakt), Cosmonovabesök (Disnosarier i 3D), träning, film och annat trevligt :)

Nu börjar vardagen...

Kom igen och fortsätt tävla om du inte har gjort det.
Tefrossa och jag lottar ut en fin bricka och teburk.

In och tävla här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0