Zzzz...

Godmorgon Zzzz...
Har lyckats ta mig till jobbet iallafall Zzzz.... sådär lagom trött Zzzzz....

Nerå, så illa är det inte. Jag kommer överleva den här dagen också. :) Krafter finns att hämta. Jag lovar. När kraften tryter finns det alltid lite mer att hämta..

Imorgon är jag dessutom ledig eftersom jag fyller år och jag, mamma och AC ska fixa födelsedagsmiddag. Vi ska laga mat, fixa tårta, baka kanelbullar och kärleksmums. Hu. Mycket att göra med andra ord. Inte så mycket till sovmorgon tror jag :/ Dessutom måste jag och AC hinna köra vårt korta intervallpass under dagen. Men det kommer garanterat hinnas med. Bara skönt att få en liten paus från allt vad bak heter :)


Kakmonstret - radera kakor?!
Avslutar med en söt och rolig bild.

Ha en bra dag allesammans. Lite kommentarer skulle glädja mig i dag...


Kommentarer
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Tack för din rara hälsning hos mig och ett stort GRATTIS i förskott - hoppas att du får en härlig födelsedag.

Kram/Marita

2009-09-24 @ 21:44:15
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0