Vill ha!

Detta står högst upp på min önskelista just nu:

 - Ascaso DREAM Cream

Espressomaskin. Ja tack. Kostar bara 7000:- Som hittat, not. Men fy bubblan vad jag vill ha en sådan här cremefärgad espressomaskin. Gah gah gah. Köp den till mig är du gullig. :)



En vit cubos eller varför int en silverfärgad? Saknar verkligen en radio hemma. Dessutom kan man spela CD på den här smarta ljudanläggningen också.


Om ni bara visste hur mycket jag önskar mig en termos. En fin termos. Perfekt att ha med sig på picknik och på andra äventyr :) Åhh...åhh...jag vill ha den här.

Kanske ska försöka inhandla något av ovanstående? Helst av allt skulle jag vilja prioritera en radio/cd spelare. Verkligen. Får se vad som händer nästa månad.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket =) va snäll du är!

När jag säljer kort brukar jag säga att det ligger på 30 plus porto. Har sålt 2 kort hittils, men det är ju sånt som kommer helt oväntat, men skoj såklart =)

Du får gärna säga till om du är intresserad :)

Hur är det med lilla gonzo då?

Isildur är det ju sådär med som jag skrev i bloggen, men jag hoppas att det bara var en neråt svacka, han verkar inte ha fortsatt iallafall =)

Kram!

2009-09-14 @ 15:30:39
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0