Torsdagen är kommen

Den här veckan är på väg att försvinna lika fort som den kom. Av olika anledningar. Olika anledningar ja.

Idag var jag trött som skrutt när jag vaknade. Varför finns det något som heter trötthet? Varför finns överhuvudtaget trötthet? Va var det för pucko som uppfann tröttheten? Räck upp en hand, tack. Jag ska givo dig på moppo. Mäh.

Jag blickar fram mot helgen. Det känns som en evighet. Men egentligen är det inte så långt kvar.

Kvällen kommer bjuda på två hårda pass. Gårdagens handbollsoch fyspass känns. Man känner att man tog ut sig rejält. 4h sömn och sedan så hård träning - jo tack. Ikväll är det först 400m intervaller (12 st) sedan match mot Boltons a-pojkar. Det är riktigt kul att möta killar!! Dock hoppas jag att Boltons killar håller högre klass än Skurus. Förra matchen vann vi som sagt med 25 mål. Gah.

Annars hoppas jag att dagen fortlöper som den börjat.

Jag lever i nuet...


Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hej tjejen! Ang kostnad för designer osv, maila mig så pratar vi där :)

2009-09-10 @ 11:39:04
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0