Snart är arbetsdagen finito..

Jag har verkligen kämpat mig igenom den här arbetsdagen. Känns skönt att jag snart kan byta om och ta mig hemåt. Fick hem en avi i brevlådan igår som jag tänkte hämta ut. Tror det är mina SB12-boost tuggummin som jag vann i en bloggtävling i veckan. Kul att testa. Har sett dem på reklam och nu får jag äntligen testa.
(Utvärderar givetvis)

Sugna på dagens?

Dagens ord: Träningsfritt (veckans enda lediga dag ala träning)
Dagens jobbiga: Tröttheten som legat över mig som ett täcke hela dagen..
Dagens mat: Kyckling och ris. Vi måste ha det bästa köket här på mitt jobb.
Dagens väder: Klarblå himmel och sol som sedan omvandlades till molnighet.
Dagens tråkiga: Ett par glasögon (hos en boende) som gick sönder. Försökte limma med superlim - vilket gick åt pipan. Tejp fungerade bättre men känns inte så estetiskt kanske (?)
Dagens efterrätt: Dundergod tårta.


Ikväll får jag träffa dessa underbara ♥ Gonzo och Ebba. För ni ser väl Gozo på mitt huvud?

 


Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Hoppas att du får en skön helg och får vila upp dig lite. Har förstås förhandsbokat Fyrvaktaren och kan inte vara utan den. Jag spelade 6 år i Irsta, men efter en skada skulle jag lägga av men började då om i min moderklubb i stället.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

2009-09-11 @ 20:32:15
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0