September..

Så har vi redan hamnat på onsdag. Lill-lördag också om man vill. Det närmar sig seriepremiär och sedan helg. Har endel planer för helgen. Tyvärr skrotades endel i och med ändrade träningstider. :( Känner mig lite deppig faktiskt. Fy f-n om vi inte gör en bra träning på lördag eftermiddag. Då j-vlar. Grr. Akta er.

Det märks att kylan börjar smyga sig på. September rullar på. Snart fyller man år också. Trevligt värre. 25 bast. Inte illa pinkat. Ska väl sno ihop någon bjudning också. Suck. Känner inte riktigt att tiden räcker till. Går till jobbet kl 5.50 och kommer hem vid 20-21-tiden. Men ska egentligen inte klaga. Älskar handboll och träning. Trivs ypperligt på mitt jobb. Har dunder bra lagkamrater och arbetskamrater. Nä, det finns andra som har det sämre. Hur kul skulle det vara att sitta hemma hela kvällarna? Nä, slut på i-landsproblemet nu Emma. Så.

Vad hände i September för ett år sedan? Läs och begrunda.


Mycket inredning i min nya lägenhet. Sakta men säkert tog köket form.


Min kära arbetskamrat fyllde år och jag gav ett inslaget paket..


Jag höll endeltävlingar på bloggen. Bla. kunde man vinna detta fina smycken från
CALAS. Jag fickockså välja ut en ängel till mig, och blev naturligtvis överlycklig :)

Hoppas slutet av September blir ett bra slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0