Onsdag

Det var med en lättnad jag vaknade i morse. Testerna är avklarade. Hur skönt som helst. Måste dock understryka att jag inte alls är lika hatiskt mot tester. Man lär sig med åren. Bara att gå in med full inställning och göra så gott man kan. Mer kan ingen begära. Jag är otroligt glad och imponerad över alla i laget. Fortsätter det så här (vilket det självklart kommer göra) blir vi definitivt det bäst tränade elitserienlaget. Absolut.

Idag är det jobb fram till 15.30 sedan raka vägen till Nacka Bollhall. 90 min handboll (i vanlig ordning) och sedan mördar-fys-i-Birka-med-Marius. Help me. Har valt att inte planera in den egna fysen måndag,tisdag pågrund av testerna. Istället blir det egenfys torsdag,fredag,lördag. Men vad gör man inte för att få vara lite pigg till fystesterna?



För övrigt försöker jag få tag på en tantalona i min bostadsrättsförening. Men kärringa verkar som bortblåst. Svarar varken på hemtelefon eller mobiltelefon. Vad händer liksom?

Ha en bra dag - det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket :)



snygga bilder, snacka om att fånga ögonblicket :)

2009-09-23 @ 11:00:37
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0