Michael Ruff

När jag åker kommunalt på morgonen (på eftermiddagen också för den delen) har jag alltid min ipod på. Det känns mycket trevligare att ha skön musik i öronen än att höra andra människors ointressanta koversation eller skrikiga barn Haha! Nerå, men det är ritkigt skönt att lyssna på musik.

Kom på att det kanske inte var så bra idé att lyssna på Michael Ruff klockan 6 på morgonen. Han har alldeles för sövande musik. På morgonen behövs det lite go i låtarna. Höll nästan på att slumra till på tunnelbanan. Det blev tillslut Lars Winnerbäck som fick underhålla mig med sin ljuva stämma och sina bästa låtar.

V a d   l y s s n a r   d u   p å   n ä r   d u   å k e r   k o m m u n a l t ?



Mina favorit artister just nu:

- Lars Winnerbäck
- Milow
- Michael Ruff
- Jason Mraz
- Amy McDonald

Tralalalalaa............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0