Media - Nacka Värmdöposten

Få har väl undgått att vi har totalt 9 tvillingar i laget (?)
Idag går det att läsa om tvillingarna Hawia i NVP (nacka Värmdö Posten) Nackas lokala tidning. Läs här.

/Global/Nyhetsbilder/2009/2009_37/Skurutvillingar-RQ-1.jpg
Lina och Emma Hawia (jo det är ätt ordning, för jag tycker inte alls att de är speciellt lika. Kanske beror på att jag känner dem samt själv är tvilling?

Det är kul när det blir lite uppmärksamhet i media. Man får vara glad om det sker på lokal mark. Moha! För vem tror att damhandbollen kommer få stort utrymme i TV? Där har mina förhoppningar skrotats för flera år sedan. Fotboll med Zlatan (var det så han hette - haha) och ishockey med andra stora profiler får allt för stort utrymme. Kom igen media! Skriv lite om damhandbollen.

Snälllllllllllllllllllllllllllllllllla *hahaha*

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har ni 9 tvillingar i ett lag? 9 par eller?

2009-09-08 @ 20:19:27
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det är otroligt med alla dessa tvillingar som spelar handboll,och det är som du säger att när man lär känner dem så tycker man inte att de är så lika längre. Jag lärde känna ett tvillingpar i tonåren som var SÅÅ lika, efter en månad så var de inte alls speciellt lika längre.Kanske är det så att man fixerar på olikheterna.

2009-09-09 @ 06:35:49
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0