Lunchdax

Så var den här morgonen och förmiddagen finito. Herregud vad tiden springer  iväg. Swotsch! Nu skriker min mage efter mat. Hungrig, hungrig.

To-do-listan växer:
- Fixa iordning en banner till min tävling med CALAS.
- Invänta samtal från MIO angående rätt tyg till min beställda fotölj.
- Komma iväg och inhandla en diskmaskin
- Fixa ny mobiltelefon eftersom min nuvarande stänger av sig själv samt är tung och otymplig. Dessutom har jag Telenors abbonemang som är det dyraste av alla mobiltelefonsbolag.
- Få hjälp av pappa att borra upp min griffeltavla i hallen.
- Få upp en hylla i badrummet. Me först måste hyllan kapas och målas. Suck.
- Planera mitt teparty på söndag för familjen ♥ Här ska bakas flera sorters scones.

Gah listan växer bara. Måste verkligen se till att bocka av lite där. Men när?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0