Kvällen!

Det har varit en jätte mysig kväll. Direkt efter jobbet åkte jag till Lidingö Centrum och inhandlade den flätade korgen som jag funderat över ett tag. Perfekt att ha i hallen och lägga handskar, mössor eller annat i. Kostade 300:- vilket kanske var lite dyrt. Men samtidigt skulle jag aldrig ha hittat en liknande korg någon annanstans. Runda korgar växer inte på träd.


Passade perfekt där i hörnet, om ni frågar mig :)

Sedan hämtade jag ut mitt paket på ICA. Hade nästan glömt bort var det var jag skulle hämta ut. Men blev glad när jag kom på att det var spelet jag köpte. Haha. Längtar till nästa lördag när det blir spelkväll. Mohaa. Taggad som få.


Någon som spelat det här spelet?

Efter att ha donat lite hemma gick jag över till päronen där det blev middag ala kräftor. Mormor var också där och det var hur mysigt som helst. Vad hade jag gjort utan er? ♥

Ebba och Gonzo var naturligtvis i sina essen. AC och jag tog en längre promenad med Ebba. Hon är helt underbar.
Nu sitter jag hemma helt alene. Men spelar ingen roll eftersom jag ska hoppa ner i sängen. Trött som en 100-åring. Gah. Ska bli underbart att INTE gå upp kl 5.15 imorgon. Eller kanske ska ställa klockan på 5 iallafall? Och sedan somna om? Skulle inte tro det va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0