Kanelbullar - check

Dagen har rullat på. Jag handlade på ICA innan jag tog med med buss till AC. Nästan med en gång satte jag igång med bullbak. Kanelbullar. Mums. Det gick ganska fort. Två plåtar bullar blev det. Godkända - för jag och AC delade på en bulle ;) Nu är det AC´s tur att baka. Hon står och river morötter. Det ska nämligen bli morotskaka.


Jag knådar deg :) Haha.


Och bullar blev det.


Känns underbart att det är helg. En fullspäckad helg.

Fredag: Hemma och dona inför kvällens kalas med släkt.

Lördag: Träning 10.30-12.00 + gym efteråt
Heja fram Marcus i Lidingöloppet
Pizza och minikalas på kvällen

Söndag: Träna
Ha familjen på teparty:)

Ha det bra så länge...


Kommentarer
Postat av: Pippi Långstrump

Hej på er, fy fabian vad ni bakar fina bullar å kakor ! Grattis å hälsa Gonzo & Ebba. :)

2009-09-25 @ 14:51:52
Postat av: Emelie

Grattis och hoppas din födelsedag varit fin!

Kram från Isildur, Mitire och mig :)

2009-09-25 @ 19:59:23
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0