Hemmadag

Jag har varit hemma hela förmiddagen. Jag har dammsugit, tvättat golvet, vattnat blommorna, handlat mat, strykit tvätt och torkat av lite möbler. Phu. Samtidigt som det är lite slitigt är det behagligt att vara hemma och att i lugn och ro kunna dona runt.


Min chiliplanta som fick sig en slurk vatten. Blomförsäljaren sa att man kunde äta frukterna, men att man helst skulle öppna alla dörrar först. Jag tror han syftade på hur starka frukterna är. Haha.

För tillfället sitter jag hemma hos syster yster. Inköpen av fönsterbrädorna blev fel. Grr. Skulle haft 5cm bredare fönsterbänkar.Får se om det går iallafall. Jag är lite petig med hur det blir. Blir det inte hundra känns det bara onödigt.

Sitter för övrigt och mumsar BRAGOkex ala kärlek. Bäst värre. Och har gott samvete eftersom det står att de innehåller fibrer.Haha. You wish.


Observera de 58% fullkorn.



Vid 14 bär det avmot Nacka- Mitt andra hem. Där ska jag och AC köra tungt gym och sedan dela ut priser till F-97. Efter detfår vi se vad som väntar.Har endel planer men inte till hundra procent.

Tiden får utvisahelt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0