Födelsedagskalas

Nu har alla gått hem för kvällen. Det blev en jätte trevlig kväll. Totalt var vi sju personer. Middag och fika. Redan vid 16.30 kom första personen. Ebba och Gonzo var i vanlig extas. Båda älskar när det är mycket fart och fläkt. Gonzo är lite extra kvittrig. Visslar Gökvalsen och busvisslar.


Ebba - nöjd och belåten


Gonzo fick såklart äta av AC´s morotstårta


Min älskade syster


Gonzo gillar att förstöra..

Det har varit en bra födelsedag. Full fart, men bra på alla vis. Tackar så mycket för alla sms och facebookhälsningar :) Värmande.

Imorgon ska jag se om jag kan inhandla en födelsedagsresent för pengarna. Har funderat på en IPOD Touch. Min Ipod Nano strejkar lite. Inge bra alls. Men den som lever får se.

Nu är jag trött som bara den. Dags att natta!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis så här lite i efteerskott och yhoppas att er dag kom att bli som du förväntat. Vet du? Benjamin har dragit lös ungefär ett hundratal häftklammer till nätet på buren som står ute, (utan att vi sett det?,?,?,? ). Han hade med lite vilja kunnat ta sig ut själv också. Gud vilken pärs detta var. Tänk att jag lärt mig älska den lilla så mycket redan .

2009-09-26 @ 01:05:20
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0