*Änglasmycken*

Gäsp. Åh. Trött. Måndag.

Tur att man har grym musik i öronen när man går till jobbet.

Lars Winnerbäcks nya skiva är grym. "Tänk om jag ångrar mig, och sedan ångrar mig igen" är så bra. "Järnvägsspår", "Fribiljett mot himlen"......

Jag har verkligen fastnat för alla hans låtar. Har inte lyckats lyssna sönder någon än, trots att jag lyssnar på honom flera timmar per dag. Haha.

Glöm inte att delta i min bloggtävling. Vinn änglasmycket. Hur sött som helst, och enkelt att delta i tävlingen också. Gör det nu HÄR!



Calas har många olika änglasmycken. Alla är handgjorda och får därför sin egna prägel. Helt underbara i form och färg. En fin present till någon man tänker lite extra på? Jag har själv ett halsband och ett armband ala änglasmycken. Hur fina som helst. Både hals- och armbandets ängel är grön, men i olika nyanser. Me like.


Genomskinlig eller svart?

Själv hittade jag min favorit i färgen rosa (skräll?) Underbar, verkligen.

Klicka för att visa större bild...
Min favvo helt klart.

Beställ idag.


Kommentarer
Postat av: fashionhaggan

va har den kommit ut nu, winnerbäcks nya?

2009-09-30 @ 14:15:52
URL: http://www.fashionhaggan.se
Postat av: Bizzniz Änglar

Trevlig och annorlunda design på dina änglasmycken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0