Vinnare i CALAS tävling

Nu har jag äntligen utsett en vinnare i min och CALAS bloggtävling. Det var helt okej med antalet deltagre, även om jag hade hoppats på några fler. Vem vill inte vinna ett änglasmycke?

Trummvirvel.........

Trummvirvel..........

Trummvirvel.........



Vinaren är:

Paltbarn :)

Gratulerar. Du har vunnit ett änglasmycke. Kontakta mig på min mail [email protected] eller här på bloggen. Sussi på CALAS kommer att försöka göra ditt änglasmycke utifrån det du önskade.

Ha det bra och tack till alla som deltog.

Ett särskilt tack till Sussi på CALAS. Alltid lika trevligt att samarbeta.

Kan passa på att tipsa om deras nya armband. Huur fint som helst. Kika in vettja...



AdIoS!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Vad kul att jag vann, har mailat dig! =)

Kram

2009-10-19 @ 11:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Ellis

Kolla så att det inte hamnat i skräpposten, har mailat igen nu! =)

Kram

2009-10-20 @ 10:25:58
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0