Viktig vinst!!!!

Det blev vinst mot Lugi med 23-25. Yes yes yes. Hur skönt som helst. Vi spelade bra försvarsspel vilket känns både viktigt och otroligt skönt. Det var en jämn match. Domarna dömde en massa utvisningar och straffar. Själv lyckades jag få rött kort 10 min in i 2:a halvlek. Om det var rätt? Självklart inte ;) Men många var frågande till kortet....men just nu spelar det ingen roll. Vi vann matchen vilket är viktigast.


Jag, Lollo och Ullis. Glada såklart.

Vill passa på att tacka Totte för det bästa stödet. Hann satt med matchtröja hela matchen och peppade oss på bänken :) Haha. Vi har tagit en massa bilder.


Anna, Totte och Emma :)

Här kommer några bilder från Tottes dag.


Totte hamnade på spåret, men jag räddade honom :)


AC gillar Totte :)

Ska se om jag kan sätta in lite fler bilder senare, där ni får se Totte :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ni får inte leka på spåren! =)

2009-10-06 @ 20:05:12
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0