Tack Sussi och Calas

Direkt efter jobbet åkte jag och min kära syster och gymmade. Det var ett tufft gympass med bla. knäböj, frivändningar och bänkpress. Phu. Benen är spagetthi nu, men det känns bra eftersom träningen minst sagt har gett resultat. Kommer bli spännande att köra de tuffa intervallerna imorgon. Help :)

Lite solarieöarna och sedan hem till mig där pappa och Ebba mötte upp. Pappa har hjälpt mig att få upp min lilla griffeltavla i hallen. Perfekt. Nu kan jag skriva upp så att jag inte glömmer en massa saker ;)

I brevlådan fann jag till min glädje ett litet paket :) Sådant älskar jag :)


Ett paket och Peptalk :) Tack CALAS och Sussi :)

Smycket som låg i det lilla paketet var inget mindre än ett änglasmycke med kedja, precis ett sådant smycke (ej samma färg dock) som du kan vinna om du går in HÄR.


Huuur fin som helst :)

Gå in och tävla nu! Bara en kommentar är vad som krävs av dig. Gå gärna in och titta på CALAS hemsida också. Jätte fina smycken av alla de sorter. Dessutom har de både kloka ordleken och peptalk. Peptalk fick jag hem i brevlådan :) Vad är nu detta?

Peptalk innehåller 40 kort med kloka ord och illustrationer med inriktning på träningsråd. Blunda och dra ett kort ur lådan innan du ska träna fysiskt eller träna på något annat, och se vad du får för råd. Du blir förvånad hur väl det stämmer med vad du behöver. Trevlig present till dig själv eller någon du tycker om!

Kostar 100 kronor och är en perfekt present/julklapp till någon komis eller närstående :)

Jag blev jätte glad när jag fick den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0