Nära döden upplevelse

Dubbla pass till torsdag känns. Jag lovar. Kroppen skriker inte, men stönar lite. Kvällens fyspass var verkligen nära-döden-känsla. Efter hhandbollen begav sig jag,ac och Natti till löparbanan för att köra korta intervaller (10sek löp-vändning-10sek löp, vila 10 sek osv.) i 25 minuter. Vi har ökat de korta intervallerna med 5 min + lagt till vändningar. Gah. Totalt 50st intervaller utan längre vila. Men fy fasen var grymma vi kommer bli.Yes. Jag brukar inte vara nära att spy, men efter detta passet låg det nära.

Efter träningen blev det hem till päronen. Så mysigt att komma hit!I veckorna hinner man sällan komma till dem och helgerna är oftast fullspäckade!Ebba och Gonzo är underbara. Båda är hur kelsjuka som helst. Ebba går och säker kontakt heela tiden. Älsklingar. Love you!

Imorgon är det äntligen fredag. Jag älskar fredagar och fredagsmyyys...:)



Ps.akta er för sängar med fjärkontroll


Kommentarer
Postat av: AC

"Kroppen skriker inte, men stönar lite" haha vilken beskrivning.....

2009-10-02 @ 09:26:49
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0