Möte - stånk och stön

Jag blir helt tokig av möten. Gah. Att sitta stilla och bara lyssna är verkligen jobbigt. Jag är så van att springa omkring på huset. Upp för trappor, långa korridorer. Då kan 30 min på en stol vara ganska jobbig. Suck. Men hur som helst är det snart dags för hemgång, eller till-träningen-gång. Känner mig väldigt inspirerad idag.

Ikväll (20.30) blir det till att se fotboll på Lidingö, efter träningen vill säga. FC Kasam möter Lidingölaget Elpe i Brevik och det tänkte jag och AC kika på. Dock bara om Lina har bil, annars blir det allt för sent. Det är en dag i morgon också :) En arbetsdag.




Skuru rockar fett - frågan är om KASAM gör det ikväll :)

Förresten ska våra mål-jinglar vara klara till nästa hemmamatch. Grymt :) Har mest sett det på skoj, men iallafall :) "Vem kan stoppa mig, när jag bara rullar fram..." *mm*


Kommentarer
Postat av: C

Nu ska du vara snäll =)

2009-10-22 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0