Matchdag

Så är det lill-lördag och matchdag. Har sovit riktigt bra inatt och kände mig väldigt pigg när jag vaknade. Positivt antar jag. Ska hur som helst bli riktigt kul att spela match ikväll. 19.15 möter vi Västerås bort. Jag har sagt det förr (inför andra matcher) och säger det igen - det kommer bli tufft. Vi måste verkligen vara på tårna, kriga och framförallt spela tufft bakåt. Grr.

     

Träningen igår gick väldigt bra för hela laget. Rätt fokus, glädje och noggranhet. Sån´t gillar vi.
Körde ett alternativt gympass innan träningen. Vid 18.10 kom NVP och intervjuade mig,AC och Natti. Tog lite bilder under och efter träningen, så vi får se vad det blir :)

Det har blossat upp en rolig grej gällande cykelköp samt användning. Kan tyvärr inte gå in på detaljer eftersom det är internt. Men oj vad kul vi haft. Haha! Jag säger bara "Ullis - jag tycker du ska slå till" *blink*


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till!!

2009-10-21 @ 20:51:37
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0