Lillördag

Jag lever. Onsdag - lillördag - mitt i veckan. Känner mig oförskämt pigg om man ser till träningsveckan som varit måndag + tisdag. Kan gladeligen bocka av två av veckans löppass - långa och korta intervaller. Känns inte helt fel. Trodde gårdagens långa intervaller (på löparbana) skulle bli pest, men kändes ändå helt okej. Benen sprang på ganska bra. Känns väldigt kul att det är fler som kör tillsammans nu. Igår var det jag,AC,Döl (sorry, Henryson), Anna och Lollo. Grymt jobbat tjejer!!!

Min mobiltelefon har som ni kanske vet gått i tillståndet kaput (trasig på tyska). Vi behöver inte gå in på detaljer, men det hände när jag gymmade med skivstång. AC sa åt mig att inte lägga mobilen så nära där jag gymmade, men herregud hur stor är risken? (Stor i detta fallet). Därför ska jag försöka komma iväg till en Telenor butik på fredag. Vill ha en duglig mobil med bilig telefontaxa. Check. Någon som har förslag på mobil abbonemang?

Här kommer några fina bilder från matchen:


Time Out


Haha fråga inte vad jag gör där :)


Emelie :)


Grym bild på Lina :)

Sådär, snygga bilder va? Pappa som är duktig fotgraf :)


Kommentarer
Postat av: Carl

Ha ha! Ni fick mig på bild också på nr.1 ser jag. Bra jobbat :).



Carl

2009-10-28 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0