Laserdome och indiskt

Gårdagen var väldigt trevlig! Startade helgen med att köpa en ny dunjacka på Boomerang. Hur nöjd som helst. Mamma var med som smakråd. Visste i och försig att jag ville ha en boomerang dunjacka, men inte vilket färg. Blev dock en brun tillslut :)

Vid 18 var vi (efter mycket stress) på Surbrunnsgatan 42 där vi skulle spela Laserdome. Vi var inte ensamma på stället, men valde att dela upp oss i två olika lag.
Lag gul: Jag,AC,David och Mats
Lag röd: Marcus, Johan, Stefan och hans vän.
Självklart vann vi i det gula laget. Vi vann både 15 min spelen. Såklart. Efter lite dusch och nervarvning var det dags för mat. Hungrig.


Mats,Davis, jag och AC - VINNARE!


Tyvärr killar - ingen vinst över oss i gula laget..

Vi hittade en indisk restaurang på Sveavägen. Jätte god mat, även om vi fick vänta 60 min på maten (stort minus när man är så hungrig). Drack även min första indiska dryck, Lassi, som är en sorts yoghurtsdryck med mangosmak. Mums. Till maten åt vi gott nanbröd. Hur gott som helst. Vitlök och en annan med kokossmak. :D

Blev inte särskilt sent med tanke på lördagens träning i Nacka. Kan konstatera att det blev ännu en lyckad SPA-aktivitet iallafall .)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0