Körkort nästa

Två steg närmare körkort ;) Yeah!

Förra veckan var jag på synundersökning hos optikern för att få det bekräftat att jag ser som en hök. (Ser mer än 100% efter laseroperationen). Sedan har jag fyllt i ansökan om körkortstillstånd samt kryssat i hälsoundersökningen. Idag efter jobbet ska jag skicka iväg allt till länsstyrelsen.Suck. Har även betalat in pengar till länsstyrelsen angående körkortstillståndet samt betalat för handledarutbildningen som jag, AC och pappa ska gå på lördag. Jipi, eller (?)



Så snart kära vänner får ni se upp. Snart sitter jag i en bil utan körkort men med en lång övningskörningsskylt baktill. Håll er inomhus om ni inte vill riskera att bli mos :S Jag kör som en kratta...än.

Skönt att ha sparat ordentligt med pengar iallafall.
Någon som har erfarenhet av intensivkurser?
Har funderat över att ta en intensivkurs efter att jag gått i bilskola.

Kommentarer tack!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Roligt att du ville vara med i min Rosebud-tävling!

Ca klockan 14 idag Måndag kommer vinnarna ligga uppe hos mig!



Glöm inte att kika in för att se om det blev just du!



Kram

2009-10-19 @ 12:19:27
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0