Igår - sorry! Idag - bättre!

Godmorgon Fredag. Underbart underbart! Jag älskar verkligen fredagar.

Gårdagen var okej. Okej okej. Bra på många sätt men bara okej på andra. Känner att jag var alldeles för trött igår (framförallt på träningen). Blev sur och grinig för ingenting vilket var onödigt :( Men sådant som händer. Bad iallafall om ursäkt efteråt. Kombinationen begravning och 5h sömn är inge bra. :(

Men som sagt, idag är en ny dag med nya tag.

Det var lite kul igår. Ingela (hejarklacks-Ingela) ringde mig och berättade att TV4 hade velat kontakta alla tvillingar i Skuru för ett program som ska sändas framöver. Det var ett underhållningsprogram där de ville ha tvillingar till att göra spegelvända sketcher :) Ska ringa och höra med henne på TV4. Tydligen skulle de spela in sketcherna en hel dag (fredag). Spännande.

Övrigt är helgen fullbokad!

Fredag: Fredagsmys hos mamma.pappa.mormor ♥

Lördag: Förmiddagsträning 90 min + gym och bålstabilitet

Heja fram M i Tjurruset

Frisbeegolf med vänner

Filmkväll med vänner

Söndag: Ev. träning (?) beroende på lördagenspass

Hinna kolla fotölj till vardagsrummet?

15.00 Innebandymatch?

Söndagen känns mest oviss. Den som lever får se. Just nu ser jag bara fram emot en god middag  med familjen samt att lägga mig i soffan och titta på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0