Gonzo och Ebba

Idag efter jobbet gick jag iväg till Mörby zoo. Direkt efter jobbet skulle jag nämligen hem till mamma,pappa och mormor så jag tänkte ha med mig lite presenter till Gonzo och Ebba. Jag kom därifrån med två leksaker till Gonzos bur, 2 tuggpinnar till Ebba och så en liten leksaksfisk till Gonzo. Båda blev såklart väldigt glada :)

Ebba började nosa i min väska direkt Snuttan ♥ Man blir så glad när man möts av en glädjefylld hund och en kvittrande papegoja. Djur kan verkligen få mig att må bra!


...likabra som jag älskar att vara på Öland under sommaren.

Tyvärr blir inget sig riktigt likt.

Vem är vem? Stående frågan på vår tvillingbilder.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja men jag måste väl gissa på att det är du i grönt.

2009-10-17 @ 01:21:06
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Me

fy vilken bild..../syster yster

2009-10-17 @ 21:03:41
Postat av: Alexandra

Klart de blir glada när man kommer med nya grejer och godis :) Mumsi!

2009-10-18 @ 13:56:01
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0