Gårdagen

Gårdagens träning startade faktiskt med lek - den bästa leken också för den delen - fotboll! Tyvärr lyckades de gamla inte vinna denna gång. Mm. För ovanlighetens skull ska tilläggas *blink* Annars körde vi på. Pratade inte så mycket om Spårvägen eftersom vi har ytterligare en träning innan söndagens match. Efter handbollen gick jag och AC ut och körde de j*vliga intervallerna. Fy fasen i gatan (eller nåt). Efter 8 minuter kändes det som att jag skulle spy - men bara låta benen trampa på. Gah. Duggregn under hela löpningen vilket i och för sig var ganska skönt. :D

Direkt efter dusch for jag och AC mot ön. Klockan 20.30 spelade nämligen FC Kasam mot Lidingölaget Elpe. Lina hämtade upp oss i Brevik, och innan vi åkte till planen köpte vi med oss thaimat :) Sedan satt vi i spelarbåset och åt. Gott värre - iallafall min mat ;)


Dålig bild med min mobilkamera - men man ser iallafall lite.

Tyvärr (trots många målchanser) lyckades Elpe göra två mål, och KASAM inga alls :( Så förlust.

Fick skjuts hem av en Lidingöbo och somnade så fort jag la huvudet på kudden. Att somna har verkligen inte varit något problem för mig - är totalt slut varje kväll. Längtar efter sovmorgon gör man också :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0