Blåmärká på bená

I morse när jag satte på mig jeansen kände jag hur öm jag var på baksidan av låren. Aitch. Kopplade inte först, men kom sedan på att vi hade gjort en lite annorlunda övning under gårdagens fys. En övning där vi, som apor, skulle svinga/klättra oss över och under bommar.


Egentligen hade det inte varit smärtsamt, om det inte vore för klistret som alla hade på händerna efter handbollen. När man skulle klättra under den nedersta bommen var man tvungen att hålla sig fast nära bommen och är det klister på bommen då gör det gaaanska ont. Aj. Okej, jag kanske klagar för mycket, men öm är jag iallafall.

I övrigt - jobb
I övrigt - handboll + hoppkoordination
I övrigt - har äntligen jämkat klart

I övrigt - see you later aligator....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0