Avverkning

Just nu vill jag bara bege mig till träningen och avverka de tuffa och långa intervallerna på bästa tänkabara sätt. Phu. Löpning är verkligen det jobbigaste, men också det jag ska prioritera. Styrketräning är jag väldigt lättränad i, medans jag får kämpa mer med löpningen. Skönt att vi har pulsklockor att gå efter.

Dagens lunch: Rökt makrill med stuvad spenat
Dagens humör: Sådär lagom pigg
Dagens känsla: "Fy farao vilken träningvärk jag har i låren"
Dagens aktivitet: Chokladbingo på jobbet
Dagens skratt: Kollegornas referat från sina barn
Dagens godis: Bridge bladning
Dagens händelse: När en av AC´s arbetskamrater glatt vinkade till mig vid Bergshamras tunnelbanestation. Jag säger direkt "Känner jag dig?" och hon förstår direkt att jag är AC tvillingsyster och hon säger "Hehe, du måste vara AC´s syster" Andra gången detta händer på kort tid. Men är man tvilling så är man ;)

Bye bye!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0