4h sömn inkl. värk

Godmorgon (med betoning på GOD)
4h sömn och lätt huvudvärk - men otroligt glad, lättad och uppspelt över gårdagens seger mot Lugi. Huvudvärk och trötthet känns ganska lugnt med tanke på gårdagens seger. Sådant man får ta helt enkelt. Värt varenda smärta :) Jag älskar att vinna ♥

Läs i Sydsvenskan om matchen.




Har fått ledigt från dagens kollektiva pass (handboll) eftersom vi kom hem så sent som vi gjorde. Tror inte det ger så mycket om man sovit några timmar. Istället ska jag och min kära syster röja på gymmet ikväll. Härligt värre.

Ikväll blir det lugnare än lugnast. Titta när "grannarna" (blink) Simon & Thomas inreder ett fult hem? Har åkt Lidingöbanan med dem lördag + söndag (coolt va?). Yehaaa! Eller också blir det film. Kanske springer ner till ICA och hyr en bra film. Lugnt blir det hur som helst och tidig sänggång :) Sånt gillar vi.





OCH..........

Idag fyller min älskade Gonzo år. Hipp hurra för Gonzo idag!!!

Måste hinna in till djuraffären efter jobbet och köpa något till älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0