Tjejmiddag

Guud vilken trevlig kväll, i vanlig ordning ska tilläggas. Ebba skötte sig också såklart :)  Vi åt räkor, kex och ost. Gott gott. Till detta serverades iskall cola :) Såå gott :) Skrattade och tjattrade. Kan inte fatta att vi gick i samma klass för så länge sedan (läs from 6:an i högstadiet).


Jag och älsklingen..


Ebba fick något ryck och började bädda....


...funderade...


...och la sig till rätta.

Efter maten tittade vi lite på IDOL och såg Marietta åka ut med huvudet före. Bye bye.

Efter det spelade vi spelet "Absolut överens". Hhaha. Ibland skrattar man åt ens svar. Kul. AC och jag var faktiskt på lag - kanske lite fuskigt (?) Vi tänkte byta spelpartner men hann bara spela ett spel. Man pratar och flabbar så mycket emellan spelet att det går ganska sakta :) Men vad spelar det för roll?




Syskonkärlek ♥


Innan de kom bakade jag kokosbollar och la de i fina små formar från Lagerhause.

Det bjöds naturligtvis på godis denna afton. Såklart!



sedan fick jag också en riktig puss av Ebba..



Kvällen gick, och alldeles för fort...


...vi skålade i kaffe...



...och AC tröttnade på kokosbollarna...



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Nog blir det lyxit med lite piff på formarna, såg hur gott ut som hellst!!! .-) Vart har du köpt ditt fina vita ljushus förresten? Kram

2009-12-02 @ 08:05:07
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0