Gårdagens spelkväll

Gårdagens spelkväll var väldigt trevlig. Var väldigt trevligt att träffa C och L eftersom det var ett tag sedan jag såg dem. Vi startade kvällen med mat. Det blev färdigmat eftersom vi inte hade så gott om tid. För min del blev det thaimat. Jätte gott. Älskar det. Efter maten började vi spela spel. Först blev det det nya spelet "Absolut Överens". Ett spel jag verkligen rekommenderar. Roligt, inte inst med tanke på att man lär sig hur sin kompis tänker. Ac och jag var i lag och det gick hyffsat. Ibland märks det att man är tvilling :)




AC är på G



Mutti und Vati snart :)

Vi spelade även ett annat spel där man skulle gestikulera och försöka visa den andra vad man menar för ord. riktigt kul!! Kan summera kvällen som riktigt trevlig och rolig.

Adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0