Fina fisken

Yeha! Jag lever trots få timmars sömn. Jag har averkat en 8h arbetsdag, 90 min handboll med fart och ett alternativt gympass. *klapp på axeln* Jag är otroligt trött men glad att jag klarat dagen som jag gjort.

När jag om hem tillagade jag en jätte god middag. Ett tips. Snabb och god. Tummen upp.

Du behöver:
- lax ca 400g
- 2dl creme fraiche
- 1 msk honung
1/2 buljongtärning (hönsbuljong)
1 lime (skal + saft)

Skär upp laxen i mindre bitar och salta.

Koka upp creme fraiche, honung, buljong och limen i en kastrull.

Lägg i laxen och låt den koka ett par minuter till den är klar.

Servera med fullkornspasta.


Ser inte mycket ut men smakar sååå gott :)

Sedan ska jag bjuda en rolig bild. (Hoppas AC inte blir arg)


Innan onsdagens match strövade vi runt i Nordstan. På H&M tyckte AC att hon hade hittat en riktigt trevlig vinterjacka. Starl färg - vilket behövs i dessa tider (?)

Vad tycker ni om bilden?


Kommentarer
Postat av: AC

fan var du tvungen att ta storlek 1000???? Förminska till 500 så är det ok...=( usch usch usch

Däremot tandbilderna vill jag ha på min blogg...

2009-11-05 @ 21:40:45
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0