Ikväll - spelkväll!

"Snart är det fredagsmyyyys....." Uttjatad? Japp. Så in i bängen. Men det spelar ingen roll. Fredagar är hur bra som helst. Dessutom är jag övertygad om att den här fredagen kommer bli både trevlig, rolig och mysig ;)

Klockan 18 är det spelkväll hemma hos mig. Innan dess ska jag hinna köpa spelet "Absolut överens" på Åhléns samt inhandla lite snacks och läsk.


Spelet kostar 400:- på Åhléns men eftersom jag har kvar 250:-presentkort från Gratisbio behöver jag bara betala 150:- från "egen ficka". Inte illa! Kan ju passa på att be er gå med i Gratisbio  genom mig. Då får ni nämligen 50 välkomnspoäng :D

Mycket glädjande är att Ebba kommer vara hemma under kvällen. Den underbara lilla sötnosen ♥

Förra gången vi hade spelkväll (den 19 september) var det mycket trevligt. Då spelade vi Rappakalja och Med andra ord.


Vilket lag vann?


Japp, då kör vi!

Må den här dagen gå fort! Så kan helgen komma..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ett skoj spel =)

2009-11-20 @ 14:22:29
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0