Dax för träning

Nu ska jag snart bege mig från jobbet och åka till Nacka (mitt andra hem) för träning. Det är handboll och löpning som står på schemat. 90 min handboll och intervallöpning. Jag hoppas verkligen några fler ska springa ikväll. Inte roligt att springa själv. Samtidigt vet jag att det bara är att ta tjuren vid horna. Jag har förökt lägga upp träningen lite tuffare i början av veckan.

Måndag: Handboll + intervallträning (korta intervaller löpning)

Tisdag: Handboll + intervallträning (långa intervaller löpning)

Onsdag: Handboll + Mariusfys

Torsdag: Handboll + hoppkoordination

Fredag: Vila

Lördag: Elitseriematch Skuru vs. Kärra

Söndag: Vila

Känns lite lyxigt med två vilodagar, men tror jag behöver det.

Träna bör man - annars dör man (?)


Kommentarer
Postat av: AC

men när ska jag träna löpningen...själv =(

2009-11-09 @ 23:39:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0