Bullfest - med fisk

Så är tisdagen här. Gårdagskvällen var bra. Körde löpningen helt alene, men det gick bra. Gäller bara att gå ut och springa, inte tänka så mycket :) Det blev (som planerat) de korta intervallerna. De är verkligen pyton att springa fram och tillbaka, fram och tillbaka i 25 minuter. Men det ger effekt - och det känns hur bra som helst. När jag kom hem blev det laxbullar med citronsås och ris. Jag gillar fiskbullar :D Mums.



Jag hoppas att den här dagen också ska bli bra. Den har iallafall alla förutsättningar för att bli bra :)

Måste ta och ringa min bank idag. Ska fixa ett Allkort VISA. Min syster (Anna-Carin) har ett sådant kort och fördelen är bland annat att man (om än väldigt lite) får bonus för det man handlar för. Det är väldigt lite i bonus, men varför inte liksom? AC har fått ihop ca 300kr och det är bra med tanke på att man bara drar kortet! Så det måste jag göra idag. To do.

Annars håller jag tummarna för Gippe, Natti, AC och Linneá som är på "landslagsgrej". Men jag vet att de sköter sig :D Ikväll är det sen träning. Go for it.


Kommentarer
Postat av: AC

Kakan ärju oxå här på lägret =)

2009-11-10 @ 08:21:34
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0