Bli medlem i gratisbio

Det finns massa hemsidor som lovar guld och gröna skogar. Men det finns också hemsidor som verkligen står för vad de skriver. Tack Gratisbio! Jag blev medlem för några år sedan men trodde aldrig att det skulle ge mig så otroligt mycket tillbaka. Totalt har jag fått 700kr i presentkort. 700kr!!! Jag har i princip gjort nada. Värvat någon medlem här och besökt någon hemsida där. Det är väldigt simpelt, men otroligt givande i plånboken.

Bli medlem här!
Du kommer aldrig ångra dig...



Kom igen och bli medlem. Ni komer aldrig att ångra er!


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Tack för gullig kommentar i min blogg, alltid kul att kunna inspirera!

kram Annika

2009-11-16 @ 12:23:10
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0