Badminton

Veckan i träningsväg är mer än slapp, allt för att vi ska få återhämta oss lite efter att ha tränat dubbla pass 5dagar i veckan + match sedan i somras. Vi ska lägga in två alternativa pass den här veckan. Ett pass är redan avklarat, nämligen 45 min laserdome :) Det andra passet ska jag lägga in idag. Klockan 16 ska jag,Marcus och AC spela badminton i Enskede. Kul. Badminton är faktiskt riktigt jobbigt och väldigt bra om man vill träna fotarbetet.

Efter träningen ska vi åka hem och fixa mat. Blir antagligen något färdiglagat. Sushi är jag riktigt sugen på, så varför inte det? Nu när man inte tränar som en tok kan jag förstå folk som bara äter något lätt på kvällen. Men jag tror ändå det är viktigt att äta två riktiga måltider per dag för att verkligen återhämta sig den här veckan :)

Får se om det aksnke blir en film också. Imorgon får jag förhoppningsvis lite sovmorgon eftersom jag ska försöka ta svinvaccinet. Jag vill ju inte se ut som figuren nedan:

Emma Petersson
Söt eller ful?


Kommentarer
Postat av: daniel...

Du var riktigt söt på denna bild....

2009-12-01 @ 07:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0