Advent

Hela dagen har jag varit hemma och pysslat för att plocka upp alla adventssaker som ska upp lagom till imorgon. Har varit iväg (tack vare pappa) och inhandlat tre julstjärnor också. Två stora och en liten plutt :)

Här kommer lite smakprov på vad som hänt hos mig idag :)


Tavlan ovanför avlastningsbordet har kommit upp *tack pappa* och den röda lyktan är klar att använda :)


Självklart en adventskalender så att man kan räkna ner till jul =)


Hyacint och gris = mysigt. Det röda skenet ser man tyvärr inte på detta fotografiet :/


Julstjärnan är nyinköpt idag.

Är jätte nöjd med inredningen nu. Det blir någon speciell känsla när man börjar pynta inför advent och jul.

Nu ska jag dra mig in mot stan för att äta med syster yster och för att senare möta upp M och gå på improvisationsteater. Ska bli riktigt kul och trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

sååå fint :)

2009-11-30 @ 10:39:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0