3:e dagen utan sött

Ni som känner mig vet vilken godisgris jag är. (Nej, jag har inte fått svinis). Jag äter godis eller kakor i princip varje dag. Nu den här veckan när det inte är mer träning än två alternativa pass kom jag och AC överens om att  I N T E  äta något sött på hela arbetsveckan. Det har gått galant. Jag har inte ätit så mycket som en karamell och inte en kaksmula *klapp på axeln* Kan skvallra om att AC faktiskt råkade äta några pepparkakor i början av veckan, men då fick hon höra *haha*

Dag 3 är jag alltså inne på :)
Kan rabbla upp massa tillfällen då jag varit nära att ta en kaka eller karamell. Tex. till eftermiddagsfikat eller efter lunchen. Men icke. Har jag bestämt mig för något så är jag så pass envis att jag genomför det. En av mina styrkor ;) *yepp*


Emma + socker = sant!

Det som är bra när man inte ätit sött på någon dag är att suget faktiskt försvinner automatiskt. Man känner inte för att ta en kaka eller godisbit. Därför ska det bli spännade att se vad man kan mumsa på ikväll, när jag ska gå på bio. Ska se filmen "2012" tillsammans med endel människor. Trevligt trevligt. Innan vi träffas för att äta en bit mat ska jag dock smita in och inhandla min första julklapp. :) Lovar att ge ett litet betyg på filmen senare. Bland experterna har den som sagt blivit ganska hårt risad, så vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 15:26:26
Postat av: Angelica

Hej!

Du blev tyvärr inte vinnaren av min första tävling. Men jag tänkte ge alla en chans till genom att starta en till. Tänkte om du vill vara med?

Följ länken: http://angelica.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-ett-kortetui.html

2009-11-25 @ 15:42:36
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vet inte om du fått 500 inlägg av mig nu, men det har inte funkat (säger blogg.se) att lägga kommentarer... Men jag provar igen:

Grattis till att va godisfri, bättre än va jag är ;)



Du, kolla in min blogg... Känns ju dumt o säga så.. (tönt jag är som säger så :P) Men jag skulle vilja berätta en sak för dig... och världen. :P

2009-11-25 @ 18:30:07
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0